Dosya:Ermita de Nuestra Señora de los Dolores, Monflorite-Lascasas.jpg

Ebato oricinale(1,536 × 1,315 pikselan, ebatê dosya: 380 KB, MIME tipê cı: image/jpeg)


Xulasa

Şınasnayış
Español: Se trata de los restos de la iglesia de un antiguo convento de

mercedarios que hubo en el lugar desde 1264. El único vestigio conservado es la cabecera trebolada de la citada iglesia y el arranque del primer tramo de la nave. El esquema de la cabecera es realmente novedoso y remite a precedentes orientales. Partiendo de un espacio central cuadrado, se abren en tres de sus lados ábsides semicirculares de igual tamaño, cumpliendo el oriental la función de capilla mayor, mientras que en el lado occidental se abre el primer tramo de la nave. Cada ábside aparece cubierto con una bóveda de cuarto de esfera, mientras que el espacio central presenta una gran cúpula semiesférica sobre trompas de ángulo. El pequeño espacio conservado del primer tramo de la nave aparece cubierto por una bóveda de cañón que arranca de la imposta que recorre todo el perímetro de la superficie conservada. La fábrica es de sillar e interiormente destaca por la presencia de restos de pintura mural de estilo gótico lineal, pudiéndose identificar aún algunos motivos como un Pantocrátor rodeado del Tetramorfos, la Entrada de Jesucristo en Jerusalén, la Última Cena, la Oración en el Huerto, varias figuras de santos, bandas de zig-zag, etc.

Entorno

This is a photo of a monument indexed in the Spanish heritage register of Bienes de Interés Cultural under the reference RI-51-0010879.

Tarix
Çıme Karo şexsi
Nuştekar Juan Carlos Gil

Lisans

Ez, ke ena dosya viraste, bine ena lisans ser cap kena:
w:en:Creative Commons
gıredayış sey yewbini barekerdış
Nê weçenegan dê xoseri:
  • bare kerdene – qe gure kopya kerdişi, vila kerdişi u şawitişi
  • qe reyna mix kerdişi – qe kabul kerdişi gure
bine enê şarti:
  • gıredayış – Lazımo ke şıma icazet bıdê, lisansi rê link, vuriyayış ke biyo belû kerê. Ney şıma usulên ra şenê bıkerê, labelê karkerdış u iştirakê şıma terefê wayirê lisansi ra zey qebulbiyene yew qeyde çıniyo.
  • sey yewbini barekerdış – Meqaleyi ke reyna têv dê, tadê ya zi fına inşa bıkerê, iştırakê şıma lazımo ke zey orcinali same or compatible license bın de vıla kerê.


Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

Dewrê mocnayışi

25 Sıbate 2009

exposure time English

0.00229621125143513203 second

f-number English

4.8

focal length English

5.4 millimetre

ISO speed English

50

Verêniya dosya

Seba diyayışê viyarteyê dosya ra tarixê ke qısımê tarix/zemani derê inan bıtıkne.

Tarix/ZemanResımo qıckekEbadiKarberMışewre
nıkayên09:11, 13 Keşkelun 2012Seba versiyonê 09:11, 13 Keşkelun 2012 ra1,536 - 1,315 (380 KB)CarloskyUser created page with UploadWizard

The following pages link to this file:

Gurenayışê dosyaya gılovere

Ena dosya wikiyanê binan de gureniyena.

Metadata